• Wpisów:142
  • Średnio co: 9 dni
  • Ostatni wpis:25 dni temu
  • Licznik odwiedzin:9 456 / 1341 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 

Kilka słów o zużytych przezemnie kosmetykach:

1. Luksja, płyn do kąpieli Karamel Waffle
Fajny płyn, genialny jak dla mnie zapach, słodki i idealny na zimowe kąpiele. Gęsta konsystencja, nie wysusza, całkiem wydajny i w dobrej cenie. Napewno jeszcze kiedyś go kupię. Polecam

2. Playboy, woda toaletowa Play it sexy
Jako, że uwielbiam słodkie zapachy to ten bardzo mi się podobał. Całkiem dobrze się utrzymuje jak na wodę toaletową, bardzo wydajna.

3. Sally Hasnen, top coat Insta Dri
Bardzo dobry produkt, przedłuża trwałość lakieru nawet do tygodnia, oczywiście zdarzają się odpryski i ściera się na końcówkach ale mimo to daje sobie dobrze radę. Niestety po zużyciu połowy buteleczki zaczyna gęstnieć ale nie robi bąbelków i inntch niespodzianek. Polecam ale ubolewam nad ceną, będę szukała tańszych zamienników.

4. Sun Ozon, mleczko do opalania spf 20
Fajne lekkie mleczko, wg mnie dobrze chroni skórę ale u mnie trudno o poparzenia więc dla wymagających może być za słaby. Przyjemna konsystencja i nie drażniący zapach, całkiem wydajny.

5. Avon, antyperspirant Cherish
Kulek z Avon miałam juz dużo i to jeden z lepszych zapachów, słodko-kwiatowy , przyjemny w użyciu, wydajny, mi daje wystarczającą ochronę. Jako, że można do dostać za 4,99 to polecam .
  • awatar MadameJ: miałam tą Luksję, zapach obłędny ;)
  • awatar caaarina: miałam te perfumy z playboya i szczerze bardzo mi się podobały :P
  • awatar amsisley: ten zapach z playboya to ten najnowszy? :) ja jestem w tym najnowszym zakochana!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

Kilka propozycji odemnie :
1.

2.

3.

4.

5.
  • awatar eM-: świetne :)
  • awatar Rene^^: Gdybyś mogła jeszcze ewentualnie dodać jaki lakier został użyty... np. interesuje mnie srebrny brokat zd.1 i niebieski brokat zd.4.
  • awatar Rene^^: Bardzo fajne paznokcie. Śliczne zdobienia. Jakbym mogła, to bym kupiła Ci lepszy aparat, bo brak ostrości męczy moje oczy... a szkoda, bo pazurki śliczne.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Hej, zapraszam dziś na projekt denko :

1. Żel pod prysznic Be Beauty pistacja
Bardzo fajny żel, nie wysusza, duża pojemność wystarcza na dłuższy okres czasu, wygodna pompka i ciekawy, niespotykany moim zdaniem zapach. Napewno kupię inne wersje jeśli będą w ofercie.

2. Puder antybakteryjny Synergen
Jak dla mnie ok. Bardzo tani i nie szkodzący skórze puder. Nie utrzymuje matu zbyt długo i zostawia wyraźny pudrowy efekt na skórze ale mimo to i tak jest w porządku. Nie jest ideałem ale ze względu na swoją cenę i dostępność warty wypróbowania, może kupię kolejne opakowanie.

3. Maść ochronna z wit. A
Bardzo fajny wszechstronny specyfik. Ja używam go do ust i punktowo na niedoskonałości(na większej powierzchni twarzy zapycha) oraz np na suche łokcie. Jak dla mnie to pozycja obowiązkowa w kosmetyczce, kosztuje 2-3zł a potrafi przywrócić skorę do dobrego stanu. Polecam sprawdzić.

4. Balsam do ciała Mango i granat Avon
Tani i napakowany parafiną, wesoły zapach. Dawał uczucie nawilżenia, będzie ok dla mało wymagających wobec balsamów do używania dla przyjemności a nie dla efektu bo zmiękczał skórę na bardzo krótko. Może kiedyś wrócę do tych balsamów.

5. Sól do kąpieli Be Beauty Lotos
Kolejna tania rzecz w tym denku a w dodatku fajna. Sól ładnie pachnie, kwiatowo ale z klasą, lekko barwi wodę na różowo i umila kąpiel, nie potrafię stwiardzić, czy działa jakoś na skórę ale jako umilacz mogę polecić.
 

 

Niestety nie mam już pomysłów jak zmusić pingera żeby wstawił zdjęcie w dobrej orientacji, wiec niestety zdjęcie będzie obrócone.
Tymczasem Denko :

1. Fruttini malinowy żel pod prysznic
Boski zapach ale niestety długo się nie utrzymuje. Fajny żel, dobrze się pieni, średnio wydajny, bardzo wygodny opakowanie. Dostałam go w prezencie więc niestety nie wiem gdzie go można kupić.

2. Garnier Ultra Doux, odżywka do włosów przetłuszczajacych się
Odżywka ładnie wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie ale jak dla mnie włosy są za bardzo przyklapnięte a szukam zupełnie odwrotnego efektu, nie robi nic w zwiazku ze swoja nazwą bo wlosą przetłuszczajacym raczej nie pomaga bo tylko niepotrzebnie je dociąża, u mnie sprawdzała sie tylko do wygładzenia końcówek. Nie kupie ponownie.

3. Babydream Oliwka
Używałam bezpośrednio na ciało, oraz do peelingów DIY jak i masażu i spisuje się dobrze. Dobrze nawilża,wspomaga regenerację, w składzie sami oleje ale bardzo długo się wchłania więc to spory minus. Ma dziwny zapach, jak to w kosmrtykach dla dzieci. Bardzo tania, kupiony w Rossmanie. Pewnie jeszcze kiedys kupię.

4. Avon Planet Spa, scrub do twarzy
Gęsty produkt z małymi drobinkami, całkiem dobrze peelinguje twarz ale jak dla mnie oczyszczanie jest za słabe a aplikacja też nie jest na plus. Wolę zwykłe żele peelingujące do twazy. Nie kupie ponownie ale nie jest to bubel.

5. Bebeauty, zmywacz do paznokci
Bardzo dobry zmywacz, razdzi sobie z ciemnymi lakierami, nei rozmazuje ich, wszystko jest ok, wygodna pompka, mała cena, dostępny w Biedronce, polecam.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 


-olejek do kąpieli Tutti Futti wiśnia i porzeczka: 7,49zł
-maska bananowa Kallos: 16,87zł
-szampon Gliss Kur Ultimate Volume 7,99zł
-olej kokosowy 15,99zł
-Ziaja, krem nawilżająco matujący 25+: 9,90zł
  • awatar Kashmirkaa: Jak skończę tego kallosa którego mam to kupie bananowego, podobno jest super :). A tego kremu z Ziaji kiedyś używałam.
  • awatar Józia350: Miałam maskę z tej serii i była fajna tylko mi szybko się takie produkty nudza i wolalabym żeby były w o połowę mniejszych opakowaniach ;)
  • awatar Kaasiaa20: Lubię te maski :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

Małe streszczenie moich paznokci w ostatnich tygodniach:
1.

2.

3.

4.

5.
 

 

Dziś trochę bardziej praktyczna odsłona moich zakupów :


Biedronka:
-Fa Luxurious Moments żel pod prysznic 8,99zł
-Zapachowe chusteczki nawilżane Wanilia i drzewo sandałowe 3,99zł

-Marion szamponetka kawowy brąz 2,49zł
-Golden Rose lakier do paznokci Wow 204 5zł

Chińczyk:
-szczoteczka do paznokci z pumeksem
-rękawica myjka 3,50 zł
 

 


1. Oriflame Nature secrets, szampon do włosów przetłuszczających się z pokrzywą i cytryną
Byłam zachwycona moim pierwszym opakowaniem tego szamponu, dlatego kupiłam kolejny ale teraz wiedzię w nim trochę wad. Napewno mogę go pochwalić za to jak dobrze oczyszcza włosy i pozostawia je świeże na całkiem długo, jest gęsty i wydajny, dobrze się pieni. Co do minusów: plącze włosy i to całkiem bardzo, pozostawia je szorstkie i sianowate a to bardzo mi sie nie podoba, chociaż można sobie z tym łatwo poradzić stosują np jedwab na końcówki, nie podoba mi sie też zapach, mocy, chemiczny i drażniący. Produkt ani ulubiony ani bubel, może jeszcze kiedyś go kupię jeśli nadarzy się okazja.

2. Miss sporty so perfect stay korektor
Używam go pod oczy i na niedoskonałosci, krycie ma średnie, które można stopniować ale nakładam go tylko najpierw na palec i dopiero potem wklepuje bo prosto z opakowania robi smugi. Całkiem dobrze się trzyna skóry i zakrywa cienie pod oczami ale niestety podkreśla suche skórki. Krodunkt tani i wydajny ale nie kupię go ponownie.

3. Olejek zapachowy Aloes
Kupiłam go w jakimś sklepik uz dekoracjami do domu za 4zł. Używałam go jako zapach do pomiesczeń oraz do filtra do odkurzacza i sprawował się ok, ładnie pachniał. Próbowałam go używać do kąpieli ale przestałam jako ze nie ejst to olejek eteryczny więc wolę nie ryzykować.

4. Avon Fleur antyperspirant
Był ok, nie ma spektakularnego działania ale sprawował sie dobrze, chronił , nie podrażniał , nie wysuszał, nie zauważyłam żeby robił plamy. Zapach trudny do zdefiniowania, lekko kwiatowy, niska cena, pewnie jescze kiedyś zakupię antyperspirant z Avon.

5. Cleanhands antybakteryjny żel do rąk
fajny patent do torebki gdyby nie to, że rozwaliło mi sie opakowanie. Ogólnie fajny produkt, czyści dłonie bez użycia wody, wyczywalny alkohol ale jest ok, nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy, odświeża dłonie ale obawiam się, że może wysuszać stosowany często.
  • awatar ` W pogoni za ideałem.: ZAPRASZAM DO SZCZERYCH KOMENTARZY I OBSERWACJI! http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/
  • awatar amsisley: @Purple Dream: zapraszam do mnie, ja mam dobry dostęp :)
  • awatar Purple Dream: ciekawią mnie kosmetyki z oriflame, ale mam kiepski dostęp do nich :/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hej, dziś trochę inny wpis, bo chcę zapytać Was o zdanie na temat kilku kosmetyków.
Jeśli używałyście któregoś z nich dajcie znać jak się spisywał i czy warto kupić ;)

1. Podkład Astor Perfect Stay

2. Podkład Rimmel Lastin Finish Nude

3. Puder Manhattan Soft Compact Powder

4. Puder Bell 2Skin

5. Tusz do rzęs Colossal

6. Maskara Wibo Growing Lashes

7. Krem nawilżająco matujący Ziaja 25+

8. Szampon Elseve Fiblalogy

9. Szampon Gils Kur Ultimate Volume

10. Szampon Avon Advance Techniques Ultimate Volume


Jakie jest wasze zdanie na temat tych kosmetyków ?
Dajcie znać !

pozdrawiam :)
  • awatar blog.carolicious: ja polecam 1 i 3 :) u mnie się sprawdziły, choć ten podkład jest specyficzny. szampon Fibralogy z kolei taki sobie :) ja raczej nie przywiązuję się do marki, a do konkretnych produktów "perełek" :)
  • awatar Józia350: 1 i 2 miałam i polecam ;) i jeśli chodzi o ulubiona markę to chyba ziaja ;)
  • awatar Adventure Time! - Pora na przygodę!: Moją ulubioną marką kosmetyków jest Miss Sporty także w tej sprawie ci nie pomogę, ale za to jestem wielką fanką szamponów! Szampon Elseve Fiblalogy - całkiem niezły, ale po jednym dniu włosy straasznie mi się przetłuszczały! I musiałam myć włosy nim codziennie! Myślałam, że to jakoś moja wina, ale potem zmieniłam szampon na inny i przestało się to dziać. Szampon Gils Kur Ultimate Volume - po tym włosy nie którym się błyszczą. Nie w brzydki sposób, tylko taki śliczny. Dobrze myje. Szampon Avon Advance Techniques Ultimate Volume - ten jest najlepszy z nich wszystkich, nawilża, dodaje błysk i objętość, ale by się to utrzymało powinnaś myć włosy CODZIENNIE! Tak btw. pamiętaj, że każdy ma inną skórę, inne włosy, i na każdego szampon będzie działał inaczej. :) Pozdrawiam <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Zaległe nowości u mnie, jeszcze z lipca:


-żel pod prysznic Bebeauty, lody pistacjowe: 7,99zł
-synergen, żel do mycia twarzy: 5,99zł
-zmywacz do paznokci Bebeauty: 4,99zł
-Ziaja activ antyparspirant: 4,99zł
-lakier do paznokci Bell, prezent
  • awatar Józia350: Fajne zakupy, u mnie nie ma już niestety tych żeli, spoznilam się ;)
  • awatar 0cukierek0: Synergen mam zielony i polecam. Zmywacz daje rade :) Żelem do tej pory się zachwycam - głównie przez zapach :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Kolejny raz kilka słów o kosmetykach, które zużyłam:

1. FM Group mydło do rąk mango i brzoskwinia
Jest super, świetnie pachnie i naprawde dobrze myje dłonie. Pieni się na bardzo miłą delikatną pianę dzięki temu mycie rąk jest bardzo przyjemne. Nie wysusza, jest wydajne ale cena jest za wysoka jak na mydło do rąk i to jedyny minus tego produktu oprócz dostępności.

2. Avon Skin so soft dwufazowy olejek do ciała
Ciężko jest mi się wypowiedzieć o tym produkcie bo mam mieszane uczucia co do niego. Jako olejek nie ejst wybitny bo ma na pierwszym miescu w składzie aklohol, bardzo wyczuwalny w zapachu także nazilżenia nie daje ale nadaje się jako coś do szybkiego użycia , sczególnie w lato do nadaniu skórze miękkości i blasku. Nie jest to produkt nawilżający, w sumie to nic nie robi, oprócz dania miłego uczucia na skórze. Zapach mocno alkoholowy i perfumowany, dla mnie średnio przyjemny, ogólnie całkiem wydajny ale dwie fazy, które trzeba mieszać są uciążliwe w tego typu produkcie. Ani nie polecam ani nie odradzam zakupu bo być może komuś się spodoba.

3. Perfecta peeling gruboziarnisty
To moje kolejne opakowanie, bardzo lubię ten peeling, dobrze ździera martwy naskórek i oczyszcza skóre nie robiąc przy okazji krzywdy. Polecam

4. Tormentiol maść
Bardziej jako ciekawostka, to maść, której używam jako wspomagacz gojenia się ran oraz często punktowo na niedoskonałości, polecam spróbować, jeśli wasza skóra ma problem z szybka reneneracją.

5. Avon żelowa odżywka do paznokci
Kolany produkt, wobec którego mam mieszane uczucia. Próbowałam z rożnymi lakierami i sprawa ma się tak samo, wszystko z paznokcia potrafi schodzić płatami i często odpryskuje, sama odżywka mino odtłuszczenia zdaża się, że sie "odkleja" od paznkcia. Ogólnie wszystko niby jest ok bo po pomalowaniu paznokcie sie twarde i wydają się mocne ale u mnie odżywka mało pomaga paznokciom bo rozdwajają się, ale chociaż się nie łamią. Z tego co czytałam to podobno jedna z najlepszych odżywek w Avon ale mnie nie powaliła. Nie kupię ponownie.
  • awatar dodzik-blog: tormentiol zawsze mam u siebie, już nie raz ratował twarz ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 

Kolejna odsłona mojej zabawy z paznokciami. Sorry za słabą jakość.
1.

2.

3.

4.

5.


Któreś się Wam podobają? :)
 

 

Kolejne denko u mnie:

1. Suchy szampon Isana
Moje kolejne opakowanie. Nie używam go zbyt często ale zawsze mam go w domu i czeka na awaryjną sytuacje. Wiadomo, że nie zastąpi mycia włosów ale pomaga je szybko oświeżyć, nie przeszkadza mi biały nalot jaki potrafi pozostawić. Nie jest bardzo wydajny ale nie narzekam.

2. Oriflame, Żel-peeling do mycia malina i mięta
Od dłuższego czasu chciałam go kupić ale się zawiodłam. Peelingiem bym go nie nazwała, lekko drapie, do codziennego użycia nadaje się jak najbardziej nie da się nim zrobić krzywdy. Zapach nie przydpadł mi go gustu, liczyłam, że bedzie albo bardziej słodki albo świerzy, tymczasem jest dość dziwny, ostry, plusem jest to że nie jest typowo damski, męzczyzną nie powinno przeszkadzac używanie go ale zapach jakdla mnie mimo to nie trafiony. Ogólnie produnkt nie wysusza, myje, średnio się pieni, niezbyt wydajny. Nie kupię go ponownie.

3. Be beauty żel-krem do mycia twarzy
Lubię wszystkie werscje tego żelu i będę do nich wracała. Ten, jak sama nazwa wskazuje ma kremową konsystencję, jest delikatny, daje uczucie nawilżenia i faktycznie nie przesusza skóry. Ma delikatny przyjemny zapach. Wydajny. Może nie oczyszcza super dobrze bo z tuszem do rzęs sobie nie radzi ale jest gody polecania.

4. Biovax, maseczka regenerująca, Naturalne oleje
Starczyła mi na 4 aplikacje na końcówki włosów i spisała się całkiem dobrze, wygładziła włosy nie plącząc ani nie obciążając ich. Ogólnie nic specjalnego, może po stałym używaniu coś by się zmieniło ale obecnie bez szału.

5. Garnier mineral antyperspirant Protection 5
Był spoko, nie mam zastrzerzeń, niczego złego nie zauważyłam, działał, nie podrażniał skóry , wydajność jak każdy inny. Może jescze kiedys go kupię.
  • awatar Józia350: Miałam pierwsze trzy produkty i byłam zadowolona ;) a ten zel z oriflame to bardziej zel niż peeling ale zapach mu to wynagradza ;)
  • awatar expect me: @amsisley: wiem, ale próbowałam więc dałam info :)
  • awatar amsisley: kochana bo ten żel krem nie jest do demakijażu tylko usuwania kurzu, brudu itd z twarzy :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

Lakiery- prezent od siostry :)

Pepco:
-skarpetki do balerin: 1,99zł, najlepsze jakie miałam
-kubek: 6,99zł
-parasolka: 7,99zł, lekka idealna do torebki ale też mało wytrzymała
-naszyjnik z wyprzedaży: 7,99zł
-świecznik: 0,99zł

Dajcie znać czy podobają Wam się wpisy z zakupami innymi niż kosmetyczne, buziaki :D
  • awatar Olijka: swietne kolory lakierow;d
  • awatar violator/ka: lakiery safari są bardzo dobre :)
  • awatar Józia350: Miałam kiedyś dużo tych lakierów safari ale teraz już dawno ich nigdzie u mnie nie widziałam ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 

Dziś denko, miłego czytania :D


1. Luksja płyn do kąpieli Blueberry Muffin
Fajny żel, wydajny, całkiem ok się pieni. Super zapach, bardzo uniwersalny, nie za słodki, nestety nie utrzymuje się za długo. Duża pojemność w bardzo dobrej cenie. Polcam

2. Biovax, maseczka regeneracyjna do włosów słabych
Jak dla mnie nei zrobiła kompletnie nic oprócz poplątania i przyśpieszenia nieświeżości moich włosów, produky nie dla mnie, będę testowała inne wersje.

3. Olejek do kąpieli Isana, melon i gruszka
Obok olejku to nawet nie leżło bo to zwykły żel pod prysznic. Myje, jest ok, wydajny , nie wysusza, ładnie się pieni. Malutka cena. Zapach troszkę średni, mało intensywny, nie kojarzy się z owocami, chyba, że zepsutymi, zapach mnie zawiódł.

4.Rival de loop kapsułki nawilżające
Moje odkrycie roku, dawno nie była z czegoś tak zadowolona. To niby kuracja na jedne tydzień ale ja nakładałam raz na tydzień, czasem częściej. Efekt bardzo mi się podoba, skóra jest nawilżona, zdrowa, przyspiesza gojenie i lekko wyrównuje koloryt skóry, jedyny minusem jest to ze w kapsułkach jest olej, który nie wchłanie się szybko a nawet bardzo wolno i nie zawsze mogę go nałożyć, nawet na noc, mimo to jestem bardzo zadowolona. Nie kosztują dużo, ja wypróbuję jeszcze napewno inne wresje. Polceam

5.Oriflame Wonder lash Mascara
Boski. Dla mnie coś pięknego bo genialnie rozdziela rzęsy i ich nie skleja, może nie pogrubia za bardzo, zanam tez bardziej wydłużające tusze ale mimo to ten jest super. Świetnie rozczesuje rzęsy, ma silikonową szczoteczkę ,którą uwielbiam chociaż drapie kiedy się nią maluje, nie osypuje się, nie odbija. Minusem jest jak dla mnie cena bo wolałabym, żeby kosztował mniej oraz to, że nie starczył na jakoś długo, ożywiałam go kroplami do oczu go ale to już nie to samo. Szczoteczkę na pewno zachowam. Ogólnie polecam.
  • awatar LENKA22: Uwielbiam te rybki z rival de loop, też do gustu bardzo mi przypadł ten płyn do kąpieli i żel pod prysznic ;)
  • awatar Olijka: kapsulki z checia wypróbuje ;d
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Dziś kilka propozycji odemnie (sorry za słabą jakość)
1.

2.

3.

4.

5.
  • awatar aira.: śliczne ^^ zapraszam na rozdanie :) http://aira.pinger.pl/m/24240240 pozdrawiam :*
  • awatar LENKA22: 4 super ;)
  • awatar amsisley: @blog.carolicious: no co :P hehe
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

Kolejne skromne zakupy:


Biedronka:
-płyn do kąpieli Luksja Caramel Waffle -20%: 5,99zł
-sól do kąpieli Bebeauty, lotos -20%: 3zł

Avon:
-antyperspirant Cherish: 4,99zł
-antyperspirant Fleur: 4,99zł
-kredka do brwi soft black: 6,99zł
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

Dziś znowu denko:

1. Cztery pory roku, krem do rąk, glicerynowy
Jeden z lepszych kremow do rąk jakich używałam. Fajny zapach, przyjemna konstystencja, dobrze się wchłania, nie pozostawa tłustej warstwy a to najważniejsze. Zostawia dłonie miękkie i nawilżone. Bardzo fajny, wydajny, tani, polecam.

2. Garnier, Ultra Doux, szampon oczyszczający
Fajny szampon, dobrze oczyszcza, włosy są po nim miękkie, lekkie i błyszczące ale skutkiem ubocznym są lekko sianowate końcówki. Nawat zapach jest ok, świeży, lekko słodki a zazwyczaj denerwują mnie mocno drażniące zapachy szamponów oczyszczających. Fajny w użyciu, całkiem wydajny, myślę, że kupię ponownie. Polecam.

3. L'ambre, wodoodporny tusz do rzes
Dostałam go, jest to jakas podróbka za 3 zł z allegro ale bardzo nieudana. Tusz sam nie robi nic, nadaje tylko kolor ale jako druga warstwa juz spisuje sie lepiej bo bardzo ładnie wydłuża nie sklejając za bardzo dodatkowo. Do do woodporności to jest wątpliwa ale trudno go zmyć. ma swoje plusy ale nie polecam.

4. Miss sporty, mini-me eye liner, kredka do oczu
Całkiem fajna, bardzo tania ale także jest jej malutko w opakowaniu. Ja używam jej do brwi, lekko je podkreśla, daje naturalny efekt, całkiem dobrze sie trzyma ale pod długim dniu znika. Ciekawy kolor, całkiem wydajny, byc moze kupie ponownie.

5. Biosilk, jedwab do włosów
Bardzo fajny profukt, stosuje go po myciu na wilgotne włosy, nakładam tylko na dolne partie włosów. Daje efekt wygładzonych, lśniących włosów, nie puszą się wtedy i są bardziej proste. Wszystko było by super gdyby nie wysuszanie, które powoduje przy częstym stosowaniu, dlatego polecam używanie go maksymalnie raz w tygodniu. Bardzo wydajny. Raczej kupię ponownie.
  • awatar caaarina: też używam jedwabiu z biedry, super jest :)
  • awatar amsisley: oooo ! lubię Twoje denka :) nad tym szamponem właśnie się zastanawiałam, dobrze wiedzieć, że ktoś go z moich 'znajomych' przetestował :) no i krem do rąk - akurat nad nim się nie zastanawiałam, ale za niedługi czas skończy mi się ten którego używam w pracy, przyjrzę mu się bliżej :)
  • awatar viqen: fajne produkty :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Spotkała mnie przyjemność otrzymania zestawu do przetestowania z Rimmela, bardzo się cieszę, bo kosmetyki zapowiadają się bardzo dobrze.

Wybrałam podkład w kolorze 100 Ivory i mimo, że to najjaśniejszy kolor to dla bladolicych się nie nadaje, na lato do mojej opalonej twarzy powinien być ok.
Więcej napiszę o nich jak poużywam dłużej :)
 

 

Uzupełnianie braków ;)

-gąbeczki do pudru, Rossmann: 5,99zł
-balsam Soraya, prezent
-krem do twarzy under20, Biedronka: 11,98zł
-żel do twarzy, Ziaja liście manuka(-40% na pielęgnację twarzy) 5,39zł
-żel-peeling do twarzy Bebeauty, Biedronka: 4,99zł
-gąbka z Biedronki : 0,79zł
-krem bambino: 5,99zł

  • awatar Fashion Girl: zapraszam do wziecia udziału w mojej rozdawajce :) http://fashionxstreet.pinger.pl/m/24069592
  • awatar Fashion Girl: nie polubilam sie z tym zelem ziaji , napinal i wyszusal mi skore :(
  • awatar eM-: kocham Ziaję ale ta seria jest bardzo mocna, trzeba uważać :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 



1. Oceania, żel pod prysznic, beza cytrynowa
Słodko-świeży zapach, bardzo fajny i ciekawy ale peawie wcale się nie utrzymuje. Ogólnie produkt ok, myje, pieni się, nie przesusza skóry, bardzo tani i wydajny. Polecam.

2. Alantan dermoline, krem lekki
Jakże bym nie mogła go nie wypróbować, tyle sie o nim słyszało :P Bardzo fajny produkt, dobrze nawilża, nieźle sie wchłania, przyśpiesza gojanie. Używałam go na noc i dobrze się spisywał ale miałam wrażenie że (mino ze to krem lekki) zostawia tłuscą powłokę a budziłam się cała świecąca. Pod makijaż nie używałam bo dla mnie wych byłby za ciężki ale podobno się nadaje. Kupie ponownie ale w okresie zimowym. Mam też ochotę wypróbować inne wersje.

3.Synergen, Wasch-gel, żel do twarzy
Moje odkrycie ostatnich miesięcy. Używam go rano, i spisuje się bardzo dobrze, nie wysusza. Doskonale sprawdza się do demakijażu, zmywa z twarzy wszystko, skóra pozostaje czysta, nie ściągnięta, poprostu bajka. Ma nautralny zapach, miło się pieni, bardzo wydajny i tani. Polecam.

4. FM Make up, podkład Second Skin, kolor porcelain
Trzeci z trzech dostępnych podkładów tej firmy i trzeci bubel. Z każdym jest coś nie tak. Ten pozornie jest ok, na twarzy wyglada super, bardzo naturlanie, ale całkiem dobre krycie, buzia wygląda na wypoczętą, zdrową, podkład naprawde dobrze matuje i długo sie utrzymuje na skórze. ALE śmierdzi na farba olejna, że na początku ciężko wytrzymać oraz ma mega widocznie brokatowe drobinki, które z bliska widać całkiem dobrze, gdyby nie te dwa minusy bo byłby naprawdę super ale jak dla mnie brokat go przekreśla. Dla kogoś kto lubi takie rozświetlenie i wytrzyma zapach polecam.

5. Clear, próbka szamponu
Bardzo fajny szmpon, mimo, że miałam go mało to sie z nim polubiłam. Dobrze oczyszcza włosy, są na długo miękkie, ślniące i nie oklapnięte. Zapach fajny, dobrze się pieni. Jeśli znajdę go w dobrej cenie to napewno kupię.
  • awatar Ondiblondii: Suppeer :))))) Moze tez kupieeeee Clear Zapraszamdo mnie
  • awatar LoveBass: Uwielbiam ten żel do twarzy z synergen :D
  • awatar amsisley: @expect me: oczywiście <3 ja dziś zamówiłam żel za 2,50 ;o !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 

Kilka nowych rzeczy u mnie:

-Luksja, płyn do kąpieli Blueberry Muffin- 7,49zł
-Wibo Boom Boom maskara- nagroda
-zestaw do paznokci z chińczyka- 5zł
-Nivea Care, lekki krem odżywczy- prezent
-Isana, olejek pod prysznic Mango i gruszka- 2,49zł
-szczoteczka/ pumeks/ tarka do stóp z chińczyka 3zł

Kremik otrzymany od Nivea do testowania:
  • awatar expect me: @amsisley: co do kremu bo była akcja ze rozdawali za odpowiedź na pytanie ale chyba juz zakończyli akcję a co do olejku to olejkiem jest tylko z nazwy, nie wiedzie żadnego nawilżenia, dla mnie nie ma różnicy z zwykłym żelem :)
  • awatar amsisley: co trzeba zrobić żeby dostać kremik do testowania? Luksje używa moja przyjaciółka i bardzo sobie chwali :) a ja się chyba skuszę na ten olejek - powiedź mi czy po nim jest nawilżona skóra i trzeba dodatkowo nawilżać balsamem?
  • awatar viqen: same perełki :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 


1. Oriflame, antyperspirant malina i mięta
Produkt jest ok, działa, nie zostawia plam, śladów, nie podrażnia, nie wysusza ale nie spodobał mi sie zapach, niby świeży ale ostry, nie dla mnie.

2. Krem ochronny bambino
Fajny do rąk i do suchych miejsc, wydajny, neutramy zapach.

3. Avon, kremik uniwersalny Brzoskwinia i bawełna
Próba podrobienia Oriflane, nieudana. Zapach faktycznie lekko brzoskwiniowy ale bardziej zgniły, usta nawilża tylko na chwile, często szczypie. Używałam go raczej do zmiękczania skórek wokół paznokci, i tu dawał rade chociaż idealny do tego celu nie jest, długo się wchłania, nie polecam.

4. FM, spa senses Peeling solny, brzoskwinia
Kupiony jako 'nagroda' za zdanie prawa jazdy. W zasadzie to sam olej i sól więc trochę strata kasy bo można sobie zrobić mniejszym kosztem identyczny. Ogólnie jako peeling jest fajny, dobrze działa, nie wysusza a wręcz natłuszcza skórę dzięki olejowy, który zawiera ale radze uważać bo gdy zastowyjemy go w wannie to część oleju osiada na włosach i wyglądaja nieciekawie, pod prysznicem za to można zaliczyć niezłą glebę, ślizgajac się na oleju. Jeśli chodzi o zapach to jest ok , dośc nauuralny ale chyba wole już sztuczne zapachy. Ogólnie produkt jest spoko, całkiem wydajny, dobrze zdziera, niestety szczypie przy podrażnianiach, jak to sól. Nie jest zły ale nie kupie ponownie, raczej zrobie własną wersję.

5. Yodeyma, próbka zapachu Aroma
Ciekawy, ciepły, kobiecy zapach, długo się utrzymuje. Nie dokońca w moim stylu ale jest fajny.
  • awatar Ondiblondii: Uwielbiam ten krem do buzki :D swetenie walczy z moim tradzikiem poniewaz zawiera cynk :DD
  • awatar famanoi: 2 tez używam :D a yodeyma trafiła mi sie strasznie śmierdząca :P i trafiła do śmieci :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Co nowego w moich zbiorach?


-zestaw Aldo/Fruttini : myjka, malinowy żel, mini świeczka (prezent na urodziny)

Fm:
-puder transparentny
-naturalny balsam do ust, czekolada i wiśnia
-perfumy